یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
ir-software
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ir-software
سلام به وب سایت من خوش آمدی :)

کمک به سازمان خیریه محک

برای ثبت به سایت زیر برید

http://www.parsitools.ir/shenasan/




موضوع مطلب : ثبت سایت وبلاگ به مترو جستجو, جستجو, ثبت, سایت, وبلاگ, رایگان, معرفی

دوشنبه 93 شهریور 24 :: 3:52 عصر
image1253

بوت شدن در حالت امن در ویندوز 8، موضوع بی اهمیتی نیست مخصوصاً اگر شما به استفاده از این حالت عادت کرده باشید. امروز در کانال به شما آموزش می دهیم که چگونی این حالت را برای همیشه برگردانید.

چگونگی برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8 در ویندوز 8

در ویندوز 8، بوت استاندارد به یک رابط کاربری مدرن تبدیل شده است که باعث کاهش مدت زمان انتظار برای بالا آمدن ویندوز می شود. برای برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8، باید این قسمت را غیر فعال کنیم. برای انجام این کار Win + X را فشار داده و سپس command prompt را انتخاب کنید.

image2 thumb3 برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8 در ویندوز 8

زمانی که command prompt باز شد، دستور زیر را در آن اجرا کنید.

bcdedit /set {default} bootmenupolicy legacy

image1242 برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8 در ویندوز 8

تمام شد. به همین سادگی. اکنون زمانی که کامپیوتر در حال بالا آمدن است کافیست دکمه F8 را فشار بدید تا به حالت Advanced Boot Options کلاسیک وارد بشید.

image1253 برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8 در ویندوز 8

منبع




موضوع مطلب : برگرداندن حالت Safe Mode با فشار دکمه F8 در ویندوز 8

یکشنبه 93 شهریور 23 :: 1:11 عصر

 

در این آموزش قصد داریم به صورت تصویری به شما طریقه ی کار با نرم افزار محبوب تانگو را یاد دهیم.پس به ادامه ی مطلب این نوشته مراجعه کنید تا از این نوشته استفاده ی کامل را ببرید.

 

1.اموزش تصویری کار با تانگو در کامپیوتر

2.دانلود نرم افزار تانگو نسخه ی pc

3.دانلود نرم افزار تانگو برای اندروید

4.اموزش تصویری پاک کردن اکانت در Tango

1393/5/05



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 93 شهریور 22 :: 10:52 عصر

تحریم اسم ایران در یاهو برداشته شد!



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 93 شهریور 22 :: 7:4 صبح

امروزه در طراحی صفحات اینترنتی ، یکی از ویژگی های اصلی استفاده از تصاویر است که برای زیبایی و فرم دادن به صفحه استفاده میشود. طبعأ حجم این تصاویر نیز متغیر است و صد البته حجم بیشتری را دارا میباشند. تصاویر نیز به دو دسته ساکن و متحرک تقسیم میشوند. تصاویر ساکن که بسیار نیز مشاهده میکنید حجم کمتری را نسبتأ به تصاویر متحرک یا همان انیمیشن های GIF دارا هستند. این تصاویر که بیشتر برای ساخت بنرهای تبلیغاتی استفاده میشود در اکثرأ سایت های اینترنتی نیز موجوداند. با سرعت پایینی که اینترنت ما نیز دارا میباشد طبعأ هر چقدر از زیبایی ها کاسته شود ممکن است به نفع بازدیدکننده باشد! در این ترفند قصد داریم نحوه غیرفعال نمودن نمایش تصویرهای متحرک GIF را در دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ، مطرح کنیم.

 

برای اینکار در مرورگر IE میبایست:
Internet Explorer را باز نمایید.
از منوی Tools بر روی Internet Options کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Advanced مراجعه کرده و از زیرمجموعه Multimedia ، تیک گزینه Play animations in web pages را بردارید.
OK کرده و خارج شوید.

 

همچنین در مرورگر Firefox بایستی:
نرم افزار را فراخوانی نمایید.
در قسمت Address Bar عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.
حال در قسمت Filter عبارت image.animation_mode را وارد نمایید.
بر روی آن دوبار کلیک کرده و normal را به none تغییر دهید.
OK کرده و خارج شوید.

منبع:ترفندستان




موضوع مطلب : جلوگیری از باز شدن فایل gif و تبلیغات اینترنتی در موزیلا و IE

جمعه 93 شهریور 21 :: 3:32 عصر

در این پست قصد دارم آموزش بدست آوردن Hash  یعنی کد منحصر به فرد فایل ها را توسط برنامه WinHex  آموزش بدهم .

برای اینکار برنامه های مختلفی وجود دارد برای نمونه از برنامه WinHex  استفاده می کنیم که حرفه ای تر و چیزی که آنرا از دیگر برنامه ها محبوبتر می کند امکانات مختلف آن است که شاید دیگر برنامه ها قادر به انجام آن نباشند برای شروع برنامه WinHex   را اجر نموده فایل مورد نظر را از طریق  درگ و دروپ (Drag And Drop) یا از منوی File  و Open  درون برنامه وارد کرده از منوی Tools  گزینه Compute Hash  که کلید معادل آن Ctrl+F2  در کادر باز شده کشو را باز کنید و عبارت MD5 (128bit) و کلید Ok  به این صورت کدی که مربوط به این فایل را نمایش می دهد می توانید این کد را درجایی دیگر مانند فایل متنی کپی کنید تا ببینید کد فایل های دیگر با چه تفاوتی دارد.

به نظر می یاید که شاید ممکمن نباشد این کد اشتباها با کد فایل دیگری مساوی و یکی باشد. برای همین از این کد برای رمزنگاری و پسورد در سایت ها استفاده می شود که در دیتا بیس سرور سایت ذخیره و در موارد لزوم فراخوانی می شود این گونه کد ها قابل برگشت نیستند یعنی کاربری که قصد دارد پسورد خود را دوباره حتی اگر بصورت صحیح وارد نماید اول بصورت  Hash  تبدیل شده سپس با کد Hash  شده قبلی ذخیره شده مقایسه می گردد . این کار می تواند حتی المقدور از هک شدن پسورد ها جلوگیری نماید.

کاربردهای دیگر Hash

شاید تا به حال در بعضی از سایت ها مشاهده کرده باشید که اگر بخواهید برنامه ای را از آن دانلود نمایید کنار لینک معمولا یک کد قرار داده اند و نوشته باشند hash code  این بدین معناست که اگر این برنامه را دانلود کنید و پس از بدست آوردن hash  این برنامه به طریقی که آموزش داده ام یا به هر طریقی دیگر مشاهده کنید که این کد با کد نوشته شده در سایت مقایرت نداشته باشد بدین معنی است که این برنامه یا کامل دانلود نشده یا اگر دانلود شده باشد هم آلوده به ویروس می باشد پس توجه داشته باشید که این برنامه را به هیچ وجه اجرا نکنید . همچنین از این کد در برنامه هایی که دو فایل را باهم مقایسه می کنند استفاده می شود تا ببینند بدون در نظر گرفتن نام دو یا چند فایلی که می خواهند مقایسه کنند آیا با هم متفاوت است یا خیر .

تصویر زیر نمونه ای از یک برنامه برای استخراج hash فایل سیستمی Explorer.exe

 

منبع 

http://joe-pc.loxblog.com/tag/winhex%20hash/winhex%20hash.htm

 




موضوع مطلب : آموزش بدست آوردن Hash فایل ها

دوشنبه 93 شهریور 17 :: 8:37 صبح

کرنل چیست ؟

کرنل یک نوع فایل با فرمت img هست که از طریق در گوشی های سونی و... نصب میکنن همچنین در گوشی های سامسونگ و اچ تی سی و... از طریق دانلودیگ نصب میشه Fastboot !

کرنل یک جور رابط بین سخت افزار و نرم افزار گوشی هست ، شما میتونین با فلش کردن یه کرنل بهینه مصرف باتری رو کاهش بدین ، پردازنده رو اورکلاک کنین ، از داغ کردن های گوشی جلوگیری کنین و... 




موضوع مطلب : کنرل, اندروید, چیست

سه شنبه 93 شهریور 11 :: 11:42 عصر
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ AirDroid برنامه ای برای اندروید است که وای فای را جایگزین کابل usb می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به فرستادن پیام ، انتقال فایل ها ، دیدن عکس ها ، آهنگ گوش کردن و … بپردازید. همگی بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار روی کامپیوتر ! در ادامه مطلب با ما همراه باشید!



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

سه شنبه 93 شهریور 11 :: 12:22 صبح
توجه : این آموزش برای اولین بار در دنیا توسط APKTOPS منتشر می شودو در هیچ سایت ایرانی و خارجی ای نظیر آن را پیدا نخواهید کرد قابل استفاده حتی در آخرین نسخه وایبر یعنی نسخه 4.3.3.67آموزش به صورت 100% تصویری و عملی و تست شده است ( نیازمند به روت )
 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 93 شهریور 10 :: 9:39 عصر

healthy_bones

داشتن استخوان های سالم و محکم | پوکی استخوان

چربی‌های اشباع، جذب کلسیم را که یکی از املاح ضروری برای استخوان‌سازی است، کاهش می‌دهد بنابراین فرد، مستعد ابتلا به پوکی استخوان خواهد شد.

استفاده از خوراکی های مختلف یا فعالیت های خاص می تواند به تقویت استخوان ها یا ضعیف شدن آن ها کمک کند به همین سبب شما می توانید با رعایت تعدادی نکته ساده به حل این موضوع پرداخته و از ضعیف شدن استخوان ها جلوگیری کنید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 93 شهریور 10 :: 7:17 عصر
<   <<   6   7   8   9   10   >   
کلیه حقوق این وبلاگ برای ir-software محفوظ است