یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
ir-software
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ir-software
سلام به وب سایت من خوش آمدی :)

کمک به سازمان خیریه محک

یکی از ویژگیهای بارز ویندوز 7 ظاهر زیبا و جذاب آن است. این ویژگی به کمک تم یا قالبهای موجود در آن شکل میگیرد. در ویندوز 7 به طور پیش فرض 6 تم قابل انتخاب است که با انتخاب هر تم، ظاهر صفحه دسکتاپ و صداهای موجود در ویندوز تغییر میکند. اما بایستی بدانید که در ویندوز 7، علاوه بر تم های موجود، 5 تم دیگر نیز به شکل مخفی وجود دارد! در این ترفند نحوه آشکارسازی و انتخاب این تمهای مخفی را برای شما بازگو خواهیم کرد. این قالبهای مخفی با محوریت کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و آفریقای جنوبی ساخته شدهاند و شامل تصاویر پشت زمینهای از این کشورها هستند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 شهریور 6 :: 8:7 عصر
Hermes Israeli drone (1)

هواپیمای بی سرنشین هرمس اسرائیل در دست ایران + مشخصات

پهپاد شکار شده توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه، هرمس نام دارد. این پهپاد یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 شهریور 6 :: 12:25 عصر

آموزش نرم افزار Video Enhancer + افزایش کیفیت و سایز فیلم ها

آموزش نرم افزار Video Enhancer + افزایش کیفیت و سایز فیلم ها

با سلام و ضمن خسته نباشید …

امروز در خدمتتون هستم با آموزش نرم افزار کاربردی Video Enhancer که برای افزایش کیفیت فیلم ها بکار میره که چون خودم تست کردم و نتیجه اش مطلوب بود گفتم خدمت دوستان ارائه بدم 

فعلا آموزش تکمیل نشده …

بعد از نصب نرم افزار شما باید فیلتر و پلاگین های نرم افزار رو بسته به نیاز نصب کنبد … که با کلیک بر روی VDfilterبه بخش فیلتر و پلاگین ها وارد می شویم.

که در صفحه باز شده و برای راحتی کار بر روی all کلیک می کنیم تا همه پلاگین و فیلترهای قابل نصب نمایش داده بشن یا بر حسب نیاز یکی از بخش هارو انتخاب کنید که فقط پلاگین اون قسمت رو نصب کنید … و بعد بر روی اینستال کلیک میکنیم که با استفاده از اینترنت پلاگین رو دانلود و نصب میکنه و بجای install گزینه choose جایگزینش میشه …

و اما برای تغییر تنظیم صفحه نمایش بر روی choose مقابل گزینه compressor کلیک می کنیم تا صفحه تنظیم سایز باز بشه … که سایز دلخواه رو توی کادر

ها وراد می کنیم …

و در قسمت بعد باید تنظیمات ویدیو ( نوع کمپرس شدن ویدیو ) و صدا رو انتخاب کنیم که من با گزینه هایی که علامت زدم تست کردم و مشکلی ندیدم …

و سر آخر باید بر روی start کلیک می کنیم *

نکته اینجاستکه این آموزش برای ویدیوهایی هستشکه مشکلاتی مثل پیکسلی بودن و نویز زیاد نداشته باشند و برای اونها باید فیلترها و پلاگین هاشون رو نصب کنید و اونها رو روشون اعمال کنید …

 

 

آموزش رفع پیکسلی بودن فیلم ها

در این قسمت سعی میشه به رفع پیکسلی بودن فیلم ها بپردازیم … در سایت خود نرم افزار تصاویری از نمونه فیلم هایی که با این نرم افزار درست شدن قرار داده شده که نتیجه مطلوبی داشته »

Original video zoomed 4x actual size is 4 times smaller

Original-video-zoomed-4x-actual-size-is-4-times-smaller

After Video Enhancer

After Video Enhancer (Copy)

Original video zoomed 4x

Original video (zoomed 4x) (Copy)

 

After Video Enhancer

After Video Enhancer 1 (Copy)

دانلود نرم افزار Video.Enhancer.1.9.9 (بر روی لینک کلیک کنید )

Size: 3.8 MB

دانلود پلاگین های نرم افزار

Size: 19.5 MB

فعلا موفق باشید *

منبع این آموزش : berroz.ir




موضوع مطلب : Video Enhancer, اموزش, افزایش, کیفیت, فیلم, قدیمی, راهکار, حذف, نویز, کاهش, مطلوب, خوب

پنج شنبه 93 شهریور 6 :: 12:1 عصر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ویندوز 7 نصب کرده باشید و بخواهید بعد از نصب ویندوز 7 یک ویندوز XP هم نصب کنید . در شرایط پیش فرض چنین کاری را نمی توانید انجام دهید بدلیل اینکه بعد از نصب ویندوز XP به صورت اتوماتیک بوت ویندوز 7 از بین می رود مگر اینکه ابتدا ویندوز XPنصب کنید و در مرحله بعدی ویندوز 7 . یک سوال پیش می آید ، در صورتیکه ویندوز 7 داشته باشیم و بخواهیم ویندوز XPرا در کنار آن نصب کنیم چکاری باید انجام بدهیم ؟ خوب من قصد دارم در این آموزش به صورت کامل روش نصب ویندوز XP را در کنار ویندوز 7 برای شما آموزش بدهم .  
فرض کنید که ویندوز 7 را قبلا بر روی کامپیوتر خود نصب کرده اید . حال  می خواهید ویندوز XP را نصب کنید . دقت داشته باشید که ویندوز XP باید در یک درایو دیگر به غیر از درایوی که ویندوز 7 بر روی آن نصب شده است ، نصب گردد ( به طور مثال درایو ویندوز 7 : C / درایو ویندوز XP : درایو D )



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 93 شهریور 1 :: 1:20 عصر

معنی wifi برای ما

w : where

i : is

f : free

i : internet

جالب بود




موضوع مطلب : معنی, وای فای, wifi

شنبه 93 شهریور 1 :: 9:49 صبح

نتیجه فعالیت مشترک گروه عمران و مهندسی سخت افزار




موضوع مطلب :

شنبه 93 شهریور 1 :: 9:45 صبح

جوهر خودکار چیزی است که شما معمولا نمی توانید به سادگی آن  را با آب و صابون حذف کنید، اما یک راه آسان و ارزان برای از بین بردن جوهر خودکار از سطوح و یا لباس وجود دارد.

خداحافظی از لکه جوهر

• مالیدن الکل طبی

 

• کرم کف اصلاح صورت (خمیر ریش)

 

• اسپری مو ( اگر نه الکل و نه کرم اصلاح آثار جوهر را پاک نکرد)

 

• استفاده از کاهنده های شیمیایی از قبیل اگزالیک اسید و قلع (II) کلرید

• و اما آخرین گزینه ریختن چند قطره وایتکس و سپس افزودن چند قطره جوهر نمک به دنبال آن، البته گزینه نهایی جهت لباس های سفید توصیه می شود 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 93 مرداد 30 :: 5:21 عصر

( رایت 800 مگابایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی  )

 

 شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه. و میخواهید اونو رایت کنید در این مو قع میبایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه. با این ترفند میتونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگابایت اطلاعات ذخیره کنید.

 ابتدا می بایست ببینید رایتر شما overburning ساپورت می کنه یا نه. برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

 ابتدا به برنامه nero رفته و سپس کلیدهای ترکیبی CTRL بعلاوه ALT رو فشار دهید، دو حالت داره اگه رایترتون آوربورنینگ رو ساپورت کنه عینا با مراحل بعد مواجه میشوید" و حالا بعد از زدن کلید های ترکیبی در پنجره باز شده گزینه new را انتخاب کنید و در قسمت بعدی با گزینه multisession رو به رو میشوید که باید گزینه no multisession را انتخاب نمایید. سپس در قسمت burn عبارت write method رو به disc to onec تبدیل کنید.

 

 حال میتونید سی دی خود را رایت کنید مقدار رایت هم بیشتر 2 گیگ نباشه چون سی دی تون میسوزه.

منبع




موضوع مطلب : رایت, 800, مگابایت, بیشتر, سی دی, معمولی, cd

چهارشنبه 93 مرداد 29 :: 3:50 عصر

به گزارش بنکر (Banker)، وقتی اوضاع اینترنت و حجم ترافیک خوبی داشته باشیم که هیچ دغدغه ای نیست ولی در غیر این صورت لذت استفاده از ابزارهای هوشمند جای خود را با هراس از تمام شدن حجم ترافیک عوض می کند و باعث می شود نتوانیم آن طور که باید و شاید از قابلیت های آنها بهره ببریم. خصوصاً اگر بخواهید از اینترنت مخابراتی یا همان سلولار استفاده کنید که هزینه ای به مراتب بالاتر هم دارد.

اما اگر کاربر سیستم عامل اندروید باشید راهکارهایی وجود دارد که با به کار بستن شان می توان تا حد زیادی مصرف هدفمند و بهینه ای در زمینه ترافیک اینترنت داشت. 
 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 93 مرداد 27 :: 8:26 صبح
<   <<   6   7   8   9   10   >   
کلیه حقوق این وبلاگ برای ir-software محفوظ است