یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
آموزش دریافت تمام استیکرهای پولی وایبر - ir-software
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ir-software
سلام به وب سایت من خوش آمدی :)

کمک به سازمان خیریه محک

توجه : این آموزش برای اولین بار در دنیا توسط APKTOPS منتشر می شودو در هیچ سایت ایرانی و خارجی ای نظیر آن را پیدا نخواهید کرد قابل استفاده حتی در آخرین نسخه وایبر یعنی نسخه 4.3.3.67آموزش به صورت 100% تصویری و عملی و تست شده است ( نیازمند به روت )
 همان طور که کاربران در اطلاع هستند امروز نوید از یک سورپرایز دیگر در در Apktops می دادیم که هم اکنون وقت آن فرا رسیده که این آموزش فوق العاده که با خواندن عنوان مطلب کاملا متوجه محتوای آن شدید رونمایی کنیم . توسط این آموزش بی نظیر شما قادرید تمام استیکرهای پولی وایبر را به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به ریالی خرید نمایید . این آموزش توسط نرم افزار فریدام صورت می گیرد .

البته همان طور که اطلاع دارید و تا به حال احتمالا چندین بار این کار را تست کرده اید نرم افزار پر مخاطب Viber در لیست نرم افزارهای پچ شده و غیر قابل استفاده در Freedom است اما طبق آموزش 100% تست شده ای که امروز در Apktops خدمت شما معرفی می شود شما قادرید وایبر را از پچ فریدام خارج کرده و به راحتی استیکرهای پولی وایبر را خریداری نمایید . برای این آموزش نیازمند به آخرین نسخه نرم افزار فریدام + نرم افزار لاکی پچر و یک گوشی روت شده هستید . برای خواندن آموزش به صورت کامل به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید .


برای شروع آموزش مطمئن باشید گوشی اندرویدی شما روت است همچنین آموزش کامل استفاده از نرم افزار Freedom را بلد هستید! ( آموزش + لینک دانلود در این پست آموزش خرید استیکرهای پولی در وایبر : ابتدا در صورتی که آخرین نسخه وایبر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب ندارید آن را از این پست دانلود و سپس نصب نمایید . حال آخرین نسخه لاکی پچر و همچنین آخرین نسخه نرم افزار Freedom را نیز نصب نمایید . سپس پچ مخصوص غیر فعال کردن بخش سکوریتی استیکرهای پولی وایبر را از اینجادانلود و آن را از حالت فشرده توسط پسورد بهترین های اندروید|دانلود بازی اندروید|دانلود نرم افزار اندروید خارج کرده و فایل txt موجود را در پوشه Luckypatcher موجود بر روی مموری داخلی خود کپی کنید . حالا وارد نرم افزار لاکی پچر شده ، می بینید که گزینه Custom patches بر روی نرم افزار وایبر همانند تصویر زیر فعال شده است .
پس نرم افزار وایبر را کاستوم پچ نمایید .
و می بینید که پچ با درصد 100% موفقیت آمیز به پایان می رسد
حالا به اینترنت متصل شده و یک فیل-تر شکن هم جهت استفاده از نرم افزار Freedom نصب نمایید ( نشانه کارکرد صحیح فیلتر-شکن : باید نرم افزار های پولی در لیست برنامه های گوگل پلی تان دیده شود ) . حالا نرم افزار Freedom را Start کنید و وارد نرم افزار Viber شده و به بخش استیکرهای پولی بروید
و قبل از اینکه بر روی قیمت های آن ها برای خرید توسط نرم افزار Freedom کلیک کنید یک بار نرم افزار لاکی پچر را حتما و حتما از App manager گزینه Force Stop بزنید . حالا بر روی Buy استیکرهای مورد نظرتان کلیک کنید . استیکر خریداری شده و پیغام خرید موفقیت آمیز دریاقت می کنید اما استیکر با موفقیت دانلود نشده
ولی پیغام خطای Your transaction attempts field دریافت خواهید کرد . اما نگران نباشید . بر روی علامت چرخ دنده بالای وایبر که مربوط به تنظیمات آن است کلیک کنید . و در صفحه بعدی همانند تصویر زیر گزینه Get Purchased Stickers را کلیک نمایید .


تبریک ! استیکرهای پولی شما همانند تصویر زیر شروع به دانلود می کنند . همان طور که می بینید ما دو استیکر Pink Panther ( پلنگ صورتی ) و Betty Boop را که به صورت پولی بودند خریداری کردیم


و استیکر پلنگ صورتی به صورت زیر در صفحه چت وایبر قابل استفاده و ارسال است .

این آموزش به صورت 100% عملی و تست شده بر روی آخرین نسخه وایبر است و هیچ نقصی در آن وجود ندارد
اما نیاز به دقت و انجام صحیح ریزه کاری های آن دارد


منبع : apktops.ir
نویسنده :
سجاد (مدیر سایت)



موضوع مطلب : نرم افزار, خرید, آموزش, رایگان, مجانی, استیکر, پولی, وایبر

دوشنبه 93 شهریور 10 :: 9:39 عصر

کلیه حقوق این وبلاگ برای ir-software محفوظ است