یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
آموزش روت کردن دیوایس اندرویدی - ir-software
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ir-software
سلام به وب سایت من خوش آمدی :)

کمک به سازمان خیریه محک

روت چیست؟
آیا روت به درد من می خورد؟
آیا روت برای گوشی یا تبلت من ضرر دارد؟
 

اصلا روت چیست و چرا باید گوشی یا تبلت خود را روت کنید؟ برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی می باشد که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یکسری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.

خوب اگر روت خوب است چرا کارخانه های سازنده گوشی ها را بصورت روت شده ارائه نمی کنند؟ خوب در پاسخ باید بگوییم که چون اگر گوشی شما روت باشد می توانید به کرک برنامه ها دسترسی داشته باشید و اینکه بسیاری از معایب گوشی خود با از بین ببرید و یکی از سیاست های سازندگان گوشی این است که گوشی شما کارایی خود را از دست دهد وشما اقدام به خرید گوشی های جدیدتر کنید مثلا کم بودن حافظه داخلی برای نصب برنامه و بازی و بسیاری از موارد دیگر...

 

ساده ترین و بهترین آموزش روت :

1. نرم افزار Vroot را از این لینک دانلود کنید و روی کامپیوترتان نصب کنید .

2. وارد منوی Settings گوشی اندرویدی خود شوید و به انتهای منو اسکرول کنید ( به سمت پایین بروید ) . شما می بایستی به دنبال بخشی به نام Developer Option یا  Debugg Option یا عناوینی نظیر این  باشید که این بخش معمولا در بالای بخش About گوشی های اندرویدی است .

3. وارد این بخش شوید و تیک گزینه Usb Deugging را زده و هر پیغامی که داده شد را تایید کنید .

4. حال گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کرده و به اینترنت متصل باشید .

5. گوشی شما توسط نرم افزار Vroot شناخته خواهد شد و در صورتی که شناسایی نشود ، درایور گوشی شما توسط خود نرم افزار دانلود و نصب می شود .

6.در انتها مدل گوشی شما توسط نرم افزار شناخته خواهد شد و یک گزینه با نام Root در پایین صفحه قرار می گیرد که شما باید روی گزینه کلیک کنید .

 

حجم : 6 مگابایت
فرمت : Exe
رمز : Xtpweb.Com
توضیحات : آموزش نصب و کار در بالا نوشته شده است.
منبع http://www.xtpweb.com/



موضوع مطلب : آموزش کامل روت گوشی اندروید, اموزش روت کردن

یکشنبه 93 مهر 20 :: 5:23 عصر

کلیه حقوق این وبلاگ برای ir-software محفوظ است