یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
معرفی 10 نرم افزارهای ضروری برای تمام سیستم عامل های اندرویدی - ir-software
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ir-software
سلام به وب سایت من خوش آمدی :)

کمک به سازمان خیریه محک

این سوال ممکن است ذهن اکثر کاربران اندرویدی را درگیر خود کند ( خود من هم مدتی بود دنبال جواب این سوال بودم که نرم افزارهای ضروری که باید روی گوشیم نصب کنم کدوم نرم افزارها هستند و بعد از تحقیق در فروم های داخل و خارج موفق به پیدا کردن جواب این سوال شدم ! نرم افزارهایی که خدمتتون معرفی خواهد شد بهترین ها در نوع خود هستند..


01. آنتی ویروس :

Qihoo 360 Security

یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند ، همانطور که از نامش پیداست امنیت 360 درجه و کامل برای گوشی شما به وجود خواهد آورد..

لینک دانلود

 

02. قفل گذاری :

NQ Vault

نرم افزاری قدرتمند برای قفل گذاری روی قسمت های مختلف اندروید ( همانند SMSـها ، عکس ها ، ویدیوها و... ) این نرم افزار بوسیله دوربین دوم ( دوربین جلو ) از کسی که به صورت غیر مجاز سعی در ورود به نرم افزار را دارد و پسورد را اشتباه وارد میکند به صورت نامحسوس تصویربرداری میکند که امکان فوق العاده ای است..

لینک دانلود

 

03. تسک منیجر و بهینه ساز :

GO Cleaner - Task Manager

یکی از بهترین نرم افزار های تسک منیجر و بهینه ساز اندروید با بیش از 40.000.000 کاربر در سراسر دنیا که نشان از قدرت و عملکرد فوق العاده این نرم افزار است..

لینک دانلود

 

04. مدیریت فایل ها :

Solid Explorer

این نرم افزار یک فایل منیجر بسیار زیبا و قدرتمند است و بین فایل منیجر های دیگر جایگاه و طرفداران بیشتری دارد، از امکانات این فایل منیجر میتوان به دو پنله بودن و قابلیت درگ و دراپ فایل ها بین دو پنل ، دسترسی به فایل های سیستمی و غیره اشاره کرد..

لینک دانلود

 

05. موزیک پلیر :

TTPod

موزیک پلیری فوق العاده زیبا ، قدرتمند و کامل که تقریبا هیچ فرمت صوتی وجود ندارد که توسط این نرم افزار غیر قابل اجرا باشد ، اکولایزر این نرم افزار واقعاً عالی است و تجربه لذت بخشی را در گوش دادن به موزیک به کاربر منتقل میکند..

لینک دانلود

 

06. ویدیو پلیر :

MXPlayer

به جرات میتوان گفت که MXPlayer بهترین و قدرتمندترین نرم افزار در زمینه پخش فایل های ویدیویی در اندروید میباشد و نرم افزاری نیست که قابلیت رقابت با کیفیت و قدرت MXPlayer را داشته باشد..

لینک دانلود

 

07. دیکشنری :

Milad Dictionary

یکی از بهترین دیکشنری های موجود برای سیستم عامل اندروید که توسط یک هموطن داخل کشوری ساخته شده است و قابلیت ترجمه EN به FA و FA به EN همراه با تلفظ لغات را داراست..

لینک دانلود نرم افزار + لینک دانلود دیتابیس ( پسورد : www.apktops.ir )

 

08. پشتیبان گیری از اطلاعات

GO Backup

یکی از نرم افزارهای فوق العاده مهم و کاربردی برای گوشی های اندرویدی این نرم افزار میباشد ، همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری برای تهیه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات مهم گوشی است که بین سایر رقبا این نرم افزار یک سر و گردن بالاتر از آنهاست..

لینک دانلود

 

09. مرورگر اینترنت

Google Chrome

گوگل کروم رو همه شما میشناسید ، همان مرورگر پر سرعت و فوق العاده که روی کامپیوتر خود از آن استفاده میکنید اینبار برای اندروید ارائه شده است و جزء بهترین و سریعترین مرورگرهای اندرویدی محسوب میشود..

لینک دانلود

 

10. آفیس :

Polaris Office


نرم افزاری قدرتمند که به صورت پیشفرض روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب شده است که پیشتر فقط برای گوشی های اندرویدی ارائه شده بود اما بعد از مدتی به علت محبوبیت برای تمامی گوشی های اندرویدی ارائه شد..

لینک دانلود

 

منبع انجمن سافت 98 نویسنده Cloner
کپی برداری با ذکر منبع و نام نویسنده موضوع بلامانع میباشد..



موضوع مطلب : معرفی, نرم افزار, سیستم, عامل, اندروید

دوشنبه 93 مرداد 20 :: 1:6 عصر

کلیه حقوق این وبلاگ برای ir-software محفوظ است